Subject: Meenikunno raba ja ümbritsevate metsade loodusliku veerežiimi taastamine
From: "Maret Gerz" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 10:33:52 +0200

Tere

Riigimetsa Majandamise Keskus planeerib Meenikunno looduskaitsealal
Meenikunno raba ja seda ümbritsevate metsade loodusliku veerežiimi
taastamist, mille käigus on kavandatud kraavide sulgemine. Kuna
taastamisalasid läbivad või nendega piirnevad mitmed teed, siis palun
Transpordiameti kooskõlastust ja projekteerimistingimusi Meenikunno
taastamisalade kraavide likvideerimise kavatsusele.

Lugupidamisega

Maret Gerz

Looduskaitsespetsialist

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 51961572

[email-masked]

www.rmk.ee <http://www.rmk.ee/>

 <https://www.rmk.ee>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.